دکتر احمدرضا نخجوانی

احمدرضا نخجوانی

مدیر عامل کنونی گروه شرکت‌های شاتل، در سال ۱۳۵۲ در تهران چشم به جهان گشود. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته اقتصاد آغاز کرد و لیسانس خود را در زمینه اقتصاد نظری و فوق لیسانس خود را در رشته علوم اقتصادی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز اخد نمود. پس از آن، دکترای خود را در رشته‌ی مدیریت از دانشگاه لیون سه فرانسه دریافت کرد. ایشان سوابق کاری بسیار گسترده داشته و در شرکت‌هایی چون شاتل، گروه شیفتگان آفتاب، همکاران سیستم و پلی کار در سمت‌های مدیریتی فعالیت نموده است.

در کنار فعالیت‌های کاری، احمدرضا نخجوانی فارغ التحصیل دوره‌ی خلبانی PPL و CPR هواپیماهای Light Sport است و به عنوان خلبان، با مدارس هوانوری همچون «سبا» همکاری رسمی دارد.

رهبر کسی نیست که میداند تیم را به کجا میبرد ، کسی است که زودتر از بقیه به مقصد رسیده است . این برای آقای نخجوانی بالاتر از یک شعار بوده و با اعتقاد به آن خود را به بالاترین درجه رهبری و مدیریت رسانده است . از شروع به کار به عنوان کارمند در نامطلوب ترین شرایط تا مدیر عاملی گروه شاتل داستان بسیار شیرین و آموزنده ای که شنیدنش از زبان خودشان صد چندان داستان را دلنشین تر کرد . در انتها بحث و سئوالات مهمانان، چاشنی چالش ها را به شیرینی سخنان ایشان افزود . 

توزیع عادلانه توجه به کارمندان و ایجاد حس خوب در کارمندان از الویت های احمد رضا نخجوانی در مدیریت کسب و کارش بشمار میرود و در جواب یکی از مهمانان در رابطه با مدیریت بحران ها جوابی شنیدنی میدهد : رهبر در هر بحرانی باید در دل بحران باشد . جوابی که در عمل خود به آن عمل کرده است ……